کد آهنگ فرانسوی برای وبلاگ از لارا فابین
my little world

دنیای کوچیک من

 

 

کد آهنگ Ici  از لارا فابین ( Lara Fabian )   

  

    

  

 

 


 

کد آهنگ Tout لارا فابین (lara Fabian) 

   

 

 

 کدآهنگ فرانسوی je m'appelle Lolita از Alizee    

 

 

    

 


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

عارفه
ساعت8:54---20 آذر 1393
میشه آهنگje t\'aimeلارافابیام بذارین

ستاره
ساعت15:11---15 فروردين 1391
سلام
من هر چی سعی کردم نتونستم این کدها را استفاده کنم . این error رو میده
امکان درج عبارت iranarena.com در قالب وبلاگ وجود ندارد
لطفا کمک کنید . مرصی


fatemeh
ساعت14:47---26 اسفند 1390
vebet alie moafagh bashi ajij by

هانیه
ساعت17:44---21 اسفند 1390
مرسی خیلی لطف کردین بهم

هانیه
ساعت18:52---20 اسفند 1390
نه اقا مصطفی
خیلی قشنگه همینا نمیخوام عوضش کنم
میدونین توی لپتاپم پخش میکنه توی این یکی سیستم پخش نمیکنه
از اونایی هم که اومدن پرسیدم گفتن پخش میشه واسشون
دست شما درد نکنه
عوضش نکنین


هانیه
ساعت19:17---19 اسفند 1390
سلام
ممنونم ولی نمیدونم چرا نمیخونه دیگه؟


هانیه
ساعت18:08---19 اسفند 1390
سلام اقا مصطفی

واقعا ممنونم

خیلی زیبا بود

برشون ندارین فقط

بازم میام استفاده میکنم

خیلی ممنونم

همون که من میخواستم

بازم مزاحم میشم
ببخشید اسمتون اشتباه تایپی شد


هانیه
ساعت18:07---19 اسفند 1390
سلام اقا مصزفی
واقعا ممنونم
خیلی زیبا بود
برشون ندارین فقط
بازم میام استفاده میکنم
خیلی ممنونم
همون که من میخواستم
بازم مزاحم میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:11 توسط mostafa|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت